El passat 3 d´octubre Petrolis Independents i Petro7 vam secundar l´aturada general convocada en motiu dels fets succeïts el passat diumenge 1 d´octubre, on es va poder constatar que Espanya no és un estat democràtic perquè lluita amb violència contra persones que defensen amb les mans alçades i nues la seva llibertat.

Vam acordar amb els nostres treballadors i treballadores que el pròxim 12 d’octubre, fins ara dia festiu segons el calendari laboral espanyol, totes les benzineres estaran obertes i tothom treballarà. Els propietaris considerem que “no hi ha res a celebrar” i que per aquest motiu les nostres estacions han de romandre obertes al públic.

Joan Canadell: “No hem tingut mai res a celebrar el 12 d’octubre, però ara encara menys que mai. Serà un dia normal que treballarem de forma normal.”

Us esperem

Resum de privacitat

Aquesta web utilitza cookies perquè puguem oferir-te la millor experiència d'usuari possible. La informació de les cookies s'emmagatzema en el teu navegador i realitza funcions com ara reconèixer-te quan tornes a la nostra web o ajudar el nostre equip a comprendre quines seccions de la web trobes més interessants i útils.

Pots veure més informació accedint a la nostre política de privacitat.