Dins de la nostra política de Responsabilitat Social Catalana hem escollit contribuir econòmicament a la campanya Pot Ser! – Catalunya nou estat que aquests dies intenta aconseguir el seu objectiu econòmic mitjançant la plataforma de micromecebatge Tot Suma. El projecte té com a objectiu d’arribar als indecisos a través de tots els mitjans possibles, sobretot campanyes als mitjans de comunicació, per tal de fer-los veure que cal que se sumin al projecte comú de construcció d’un nou Estat; única opció que garanteix la viabilitat econòmica de Catalunya.

Tal i com ells expliquen, són un ampli grup d’entitats que “creiem honestament que la independència és el millor des escenaris que se’ns plantegen. Som conscients que és un escenari incert i no som dels que creiem que la independència serà la solució a tots els nostres problemes. Però davant de d’immobilisme i el “que tot segueixi com està” abracem aquesta incertesa des de la confiança en un poble capaç i que creu en si mateix”.

La campanya convida les persones encara indecises a que se sumin al projecte comú de la independència. Trasllada al votant la presa de decisió d’una manera molt honesta. POT SER, és amb un missatge neutre i sense símbols, ni partits. Que partint del “NO” ens condueix a una reflexió per arribar al “POT SER”.

Es tracta d’ensenyar la cara i la creu de la independència però posant èmfasi en la cara i amb un final optimista que faci decantar la balança, i com objectiu persuadir cap el SÍ a la independència als ciutadans indecisos  el proper 27 de setembre. Aquesta es una campanya tranquil·la, sense estridències, sense crits ni soroll, transparent, sense banderes i que no apel.la a res més que a fer un país nou, on tots els seus ciutadans puguin viure millor i ser una més lliures.

Els membres que impulsen aquesta campanya no són “de cap partit i no defensem el vot per a cap llista concreta, només volem sumar el màxim de vots possibles a les candidatures que defensen obertament la independència, les que siguin”. L’objectiu és lloable: “volem arribar al cor de l’indecís que vol ser escoltat. Ningú mai li pregunta res, només se li exigeix que es defineixi. I volem arribar sense partidisme i sense soroll polític, perquè pugui pensar amb tranquil.litat sense tenir la sensació que tothom vol convèncer-lo contínuament”.

Amb aquest micromecenatge pensen fer falques de ràdio a 40 emissores com Flaix FM, FlaixBack, la Ser, Radio Teletaxi, 40 Principales i altres que s’emetran a tot el país, especialment a les zones del territori on es concentra el vot més indecis, del 11 al 25 de setembre. A partir del 11 de setembre també les xarxes socials faran córrer aquesta campanya per aconseguir un efecte viral.